התהליך החל במבחן אדם מילוא ארוך ומתיש, הכולל שאלות באנגלית, שאלות חישוביות ואופני חשיבה שניתן למצוא אליהם דוגמאות באינטרנט, והמשיך לריאיון עבודה מקצועי בו הוצגו נתונים ומושגים מקצועיים בעבודה ולאחר מכן נשאלו שאלות שנועדו לראות את אופן החשיבה ופתרון הבעיות, מומלץ ללמוד מראש מושגים בסיסיים בכדי להקל על העומס ברגע האמת. בהמשך ניגשים לראיונות אל מול שותפים וHR
שאלות מתוך הראיון
אופן החישוב של ROI, P&L, REVENUE וכולי. לאחר מכן חישובים שונים על סמך הפונקציות החשבוניות הללו
הגשתי פרטים באתר, חזרו אלי אחרי יומיים, ראיון קצר עם המגייסת ואחר נתנה לי לעשות מבחן פסיכוטכני (אדם מילו) ממוחשב 3 שעות, עשיתי את המבחן וקיבלתי מייל אחרי 4 ימים שלא ממשיכים את התהליך.
ראיון hr קצר - חלקו באנגלית וחלקו בעברית, ראיון ראש צוות באנגלית, מבחן אגם מילא, סימולציה המתחלקת לחלק עבודה עצמית וחלק במשחק תפקידים, ראיון VP, ולאחר מכן HR
שאלות מתוך הראיון
למה אתה רוצה להיות בתפקיד הזה?
העבודה משלבת עצמאות, ועבודה בצוות, זה מתאים לך?
ספר לי על הנסיון התעסוקתי שלך.
תהליך די ארוך, שיחת HR, מבחן מקצועי, ראיון מקצועי, ראיון מקצועי נוסף, ראיון HR וראיון VP
שאלות מתוך הראיון
שאלות כמו לדוגמה - מה ה-KPI שאתם מאפטים אליו, סיפורי הצלחה, סיפורי כשלון, למה גוגל עובדת בשיטת הבידינג שהיא עובדת בו.
שאלות אישיות: למה אתה רוצה לעזוב את המקום העבודה שלך? מה חשוב לך? איפה אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים מהיום?
ראיון טלפוני קצר עם HR, מבחן פסיכוטכני של אדם מילוא, מבחן מקצועי עם ראש צוות, ראיון ארוך עם מנהל HR, ראיון עם מנהל בכיר בחברה
שאלות מתוך הראיון
שאלת PPC - השוואה בין 2 קמפיינים עם נתונים שונים על אותו מוצר. צריך להבין את כל המטריקות החשובות של PPC ומה משפיע על מה. באופן כללי גם להבין טוב את הפלטפורמה של גוגל אדס.